Na poti v Ugando

25. oktober 2018 - 15:15 -- s. Polonca Majcenovič

V jubilejnem letu, ko se sestre pripravljamo na praznovanje 150-letnice ustanovitve naše kongregacije, se v Ugandi v kraju Rwentobo na župniji Rushooka odpira naš prvi misijon. Z veliko hvaležnostjo za dar novega misijona in za sestre, ki so ta klic prepoznale kot del Božjega načrta za našo kongregacijo, pišem tale kratek prispevek.

Včeraj, 24. oktobra 2018, mi je bila namreč podarjena možnost, da sem lahko našo s. Uršo Marinčič skupaj s provincialno predstojnico s. Terezijo Tomazin in hišno predstojnico materne hiše v Mariboru s. Majdo Tisel, pospremila v Zagreb, od koder so naše misijonarke danes zjutraj z letalom letele v Ugando.

V skupnosti na Držičevi so nas sestre zelo lepo sprejele. Medtem ko je ekipa misijonark (s. Ivka Lučić, s. Urša Marinčič, s. Elizabeta Žuljević, s. Franciska Ivanović ter provincialna predstojnica bosansko-hrvaške province s. Kata Karadža, ki bo z njimi na misijonu ostala tri mesece) v obiskala Misijonsko pisarno in urejale še zadnje stvari glede prtljage, so sestre iz Sarajeva poskrbele za lep popoldanski voden ogled Zagreba.

Ob 18. 00 smo se nato zopet vse zbrale skupaj, saj smo v kapeli Marijinega oznanjenja v skupnosti na Držičevi imele sveto mašo za blagoslov naših misijonark in novega misijona. Zbralo se nas je okoli 50 sester. Mašnik nam je položil na srce, da je za delo na misijonu pomembna predvsem molitev in povezanosti z Gospodom.  Drobna vsakdanja opravila delati v povezanosti z Njim, s ponižnostjo in gorečnostjo.

Sveti maši je sledilo skupinsko fotografiranje in sestrinsko druženje ob večerji v obednici. Prijetno so nas razveselile tudi Marijine sestre, ki so se zvečer oglasile pri nas in s seboj pripeljale sestro iz Benina, ki nas je s petjem in spremljavo na afriški boben že popeljala v Afriko. Hiša na Držičevi je tako v noči iz 24. na 25. oktober pokala po šivih, kljub vsemu pa se je v naši sobici še našel prostor za s. Polonco Majcenovič, ki je prav tako poskrbela za presenečenje in zvečer s svojim prihodom v Zagreb razveselila našo s. Uršo.

Pred jutranjim odhodom na letališče, smo se ob 3.50 sestre zbrale v kapeli, kjer je bila kratka molitev, provincialna predstojnica bosansko-hrvaške province s. Kata Karadža pa je na koncu prebrala še blagoslov sv. Frančiška.

Žar, s katerim naše misijonarke odhajajo v Ugando, govori o Božji previdnosti, ki je na delu. Zato se srce veseli in zahvaljuje, v zaupanju, da ostajajmo kljub razdaljam povezane v molitvi.

Naj ta bo ta povezanost v Gospodu v blagoslov vseh skupnosti naše kongregacije in tudi novih redovniških poklicev.

s. Tina Dajčer

(Maribor, 25. oktober 2018)